Alates reedest, 28 septembrist, on Eesti Mitmekesisuse kokkuleppel SADA ALLKIRJA! Tänu selle eest kuulub kõigile teile, väärtuspõhiselt koondunud tööandjad! Tervitame viite uut liiget, kes jagavad meie väärtuseid ja kelle allkirjad aitasid võrgustikul kasvada kolmekohaliseks: pildil esireas vasakult MTÜ Loomus, Telia Eesti AS, Apek Digital, Pipedrive OÜ ja Your Brand Up Studio esindajad. Tagareas Eesti Inimõiguste Keskuse juht Kari Käsper.
Apek Digital on täislahendusi pakkuv disaini- ja veebiagentuur, mille teenuseid kasutavad mitmekesised kliendid tehnoloogiavaldkonnast meditsiinini. Apek Digtali juhatuse liige Pille Aus kinnitas, et ootused ja huvi võrgustiku inimestega tutvumisel on kõrged, sest nendega jagab Apek Digital ühiseid väärtuseid.
MTÜ Loomus on loomade eestkosteorganisatsioon, mille eesmärkideks on loomatemaatika tähtsuse tõstmine Eesti ühiskonnas, loomasõbraliku mõtlemise, käitumise ja tarbimise leviku suurendamine, loomakaitsepoliitika kujundamine. Loomuse juhatuse liikme Annika Lepa sõnul seistakse vastu igasugustele rõhumise vormidele ja ollakse seega igati ühes paadis mitmekesisuse ideega.
Pipedrive on 2010. aastal kogenud müügijuhtide poolt loodud müügijuhtimise tarkvara (CRM), mis aitab kiiresti kasvavatel ettevõtetel hallata keerukaid või pikki müügiprotsesse. Pipedrive’i müügitööriist aitab müügiinimestel visualiseerida nende tööprotsessi ja keskenduda tegevustele, mis viivad tehinguid edasi. Pipedrive’i kasutavad enam kui 75 000 ettevõtet 170 riigis üle kogu maailma. Ettevõtte kontorites New York’is, Lissabonis, Londonis, Tallinnas ja Tartus töötab 400 inimest. Personalijuhi Leelia Rohumaa sõnul on nende seas 38 erinevat rahvust ja ka Tallinnas on 27% töötajatest välismaalased. Kuna teenust pakutakse rahvusvahelistel turgudel, siis on mitmekesisus Pipedrive’i jaoks loomuomane. „Pipedrive’i toode on globaalselt edukas väga paljuski seetõttu, et toote arendamise ning turundamisega töötab rahvusvaheline meeskond,” ütles Leelia. “Liitume mitmekesisuse kokkuleppega, sest mida avatum ja inimeste erinevustega arvestav on Eesti ühiskond ja meie ettevõtted, seda edukamad oleme majanduslikult,“
Telia Eesti missiooniks on panustada ühiskonna arengusse, et Eesti oleks parem paik nii elamiseks kui töötamiseks. Teliat innustab võimalus muuta tehnoloogia abil inimeste elu lihtsamaks ja mugavamaks. Personalidirektor Jaanika Kuusiku sõnul tegeleb Telia aktiivselt stereotüüpide ja eelarvamuste muutmisega, kasvatades muuhulgas järelkasvu just tüdrukute seas. Ka Telia Eesti tehnoloogiadirektor on rahvusvahelise grupi ainus naistehnoloogiadirektor, mis aitab meestekeskses valdkonnas leida uusi lahendusi ja teid, kuidas mitmekesisemalt ja rikkamalt tulevikku kujundada. „Kes on mitmekesises tiimis olnud, see teab, kui palju ägedam on see kogemusest, kus üksteisele otsa vaadates näeme ainult endasarnaseid,“ ütles Jaanika. „Usume, et mitmekesisemad tiimid ja kaasav kultuur tõstavad töötajate pühendumust ja innovatsiooni ning võimaldavad meil ka paremini mõista meie mitmekesist kliendibaasi.“
Your Brand Up Studio aitab suuremaid ja väiksemaid ettevõtteid müügi ja loovate turunduslahendustega. Terve võrgustiku kõige noorem liige on vaid seitse nädalat vana, kuid selle omaniku Evelin Orgi sõnul on mitmekesise kliendibaasi kujundamisel väärtuseks nii mitmekesised koostööpartnerid kui kõigi mitmekesisuse ja erinevuste mõistmine.
Mõistagi ei ole Eesti Inimõiguste Keskuse eesmärk taga ajada kvantiteeti, vaid ühendada neid, kes näevad mitmekesisuses väärtust. Reedesel kohtumisel sai juba paar ideed idanema pandud, nii et suur tänu aktiivse alguse eest – praktika on näidanud, et heas seltskonnas kasvatab iga ideevastne endale lõpuks uhked tiivad!
Anneta inimõiguste heaks!
Halvad asjad juhtuvad seetõttu, et head inimesed on liiga passiivsed. Kui ka Sind on häirinud sallimatus ja inimõigustele vastandumine, siis tegutse!
Annetan