2010. aastal tõime läbi kampaania “Aga kui…”  tänavapilti ning ühiskondlikku arutellu üldise sallivus temaatika. Eesmärgiks oli sallivuse ja võrdse kohtlemise põhimõtte edendamine, konkreetsemalt rassismi ning homofoobia vastu võitlemine. Kampaania algatas esmaskordselt suurema arutelu sallivuse teemadel ning pani inimesi kaasa mõtlema.

Välireklaamidele lisaks küsitleti tänaval inimesi, vastused võeti videosse ning kogutud arvamused jooksid nii Eesti Televisioonis, kui Kanal 2s.

Välimeediakampaania kestis kaks nädalat. Üles pandi kokku 190 plakatit Tallinnas, Tartus, Narvas, Rakveres, Viljandis ja Kuressaares. Plakatid jõudsid eeldatavalt seitsme miljoni kontaktini ning videod katsid läbi televisiooni 40% Eesti elanikkonnast. Kampaania valmis koostöös reklaamiagentuuriga Kontuur Leo Burnett.

 

Ostukorv