2012. aasal sügisel viisime läbi välimeediakampaania “Erinevus annab edu”. Kampaania eesmärgiks oli rõhutada, et töötajate ja klientide osas mitmekesised ettevõtted on konkurentsivõimelisemad, innovaatilisemad ja  majanduslikult edukamad. Kampaania plakatitel kujutati reaalselt Kaubamajas ja Scandic Hotels Eestis oma igapäevast leiba teenivaid inimesi. Need kaks ettevõtet olid hea näide sellest, kuidas kasutatakse ära töötajate parimaid potentsiaale east, soost või rahvusest vaatamata.

Kampaania toetas samal aastal esmakordselt Eestis allkirjastatud Mitmekesisuse Kokkulepet, millega liitus 17 ettevõtet, nende seas ka välikampaanias osalevad Kaubamaja ja Scandic Hotels Eesti. Kokkuleppega nõustusid ettevõtted muuhulgas edendama personalipoliitikat, mis tagab kõikide töötajate potentsiaali kasutamise ja võrdse kohtlemise, kaitsma oma töötajaid diskrimineerimise eest ja tõstma ettevõtte juhtimises kesksele kohale mitmekesisuse kokkuleppega arvestamise.

Loovlahenduse töötas koos TTÜ õiguse instituudiga välja agentuur Kontuur Leo Burnett.

Ostukorv