Esmaspäeval, 19. novembril algab Tallinna Tehnikaülikooli õiguse instituudi eestvedamisel ettevõtetele suunatud välimeediakampaania “Erinevus annab edu”, mille eesmärgiks on rõhutada, et töötajate ja klientide osas mitmekesised ettevõtted on konkurentsivõimelisemad, innovaatilisemad ja majanduslikult edukamad.
“Mitmekesisuse esikohale seadmine toob ettevõttele paremaid tulemusi läbi motiveerituma ja lojaalsema töötajaskonna ning avarama klientuuri,” ütles projektijuht Kari Käsper.
Kampaania toetab 2. novembril esmakordselt Eestis allkirjastatud Mitmekesisuse Kokkulepet, millega liitus 17 ettevõtet, nende seas ka välikampaanias osalevad Kaubamaja ja Scandic Hotels Eesti. Kokkuleppega nõustusid ettevõtted muuhulgas edendama personalipoliitikat, mis tagab kõikide töötajate potentsiaali kasutamise ja võrdse kohtlemise, kaitsma oma töötajaid diskrimineerimise eest ja tõstma ettevõtte juhtimises kesksele kohale mitmekesisuse kokkuleppega arvestamise.
Kokkuleppe ettevõtete koordinaator Kelly Grossthal lisas, et kampaania plakatitel kujutatakse reaalselt Kaubamajas ja Scandic Hotels Eestis oma igapäevast leiba teenivaid inimesi. „Need kaks ettevõtet on hea näide sellest, kuidas kasutatakse ära töötajate parimaid potentsiaale east, soost või rahvusest vaatamata. Keskendutakse inimese oskustele ja see on toonud ka reaalselt majanduslikku edu,” ütles Grossthal.
Loovlahenduse töötas koos TTÜ õiguse instituudiga välja agentuur Kontuur Leo Burnett.
Rohkem infot: www.austameerinevusi.ee
Kampaania on osa TTÜ õiguse instituudi võrdse kohtlemise projektist, mille üheks osaks on ka kampaania „Erinevus rikastab“. Projekti rahastavad Euroopa Komisjon, Sotsiaalministeerium ja TTÜ õiguse instituut.
Anneta inimõiguste heaks!
Halvad asjad juhtuvad seetõttu, et head inimesed on liiga passiivsed. Kui ka Sind on häirinud sallimatus ja inimõigustele vastandumine, siis tegutse!
Annetan