• Aastal 2012 “Austame erinevusi”, mis juhtis tähelepanu mitmekesisule ettevõtluses ning selle kasuteguritele. (loovidee ja teostus Kontuur Leo Burnett). Kampaania lahendus ning mõju.
  • Aastal 2011 “Märka inimest, mitte puuet”, mis juhtis tähelepanu puuetega inimeste tõrjutusele Eesti ühiskonnas (loovidee ja teostus Kontuur Leo Burnett). Kampaania lahendus ning mõju.
  • Aastal 2011 näitasime LGBT välimeediakampaaniaga, et seksuaalne orientatsioon on vaid üks osa inimesest (loovidee ja teostus Kontuur Leo Burnett). Kampaania lahendus ning mõju.
  • Aastal 2010 “Aga kui…” küsimustele üles ehitatud rassismi ja homofoobiavastane kampaania (loovidee ja teostus Identity ja Kontuur Leo Burnett). Kampaania lahendus ning mõju.